DataLife Engine > Свежие новости / Актуально > Лавреньовка продовжує проводити різноманітні квести

Лавреньовка продовжує проводити різноманітні квести

Лавреньовка продовжує проводити різноманітні квести

Захоплюючий бібліотечний квест «Подорож океаном Інформації», який став «візитівкою» Херсонської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Б. А. Лавреньова, настільки сподобався педагогам-організаторам області, що цього разу на прохання КВНЗ «Херсонська академія неперервної освіти» до книгозбірні завітали бібліотекарі шкільних бібліотек області, слухачі курсів підвищення кваліфікації.

На початку заходу, щоб підняти настрій гостям, працівники бібліотеки підготували та роздали своїм шкільних колегам особисті передбачення на день, які сприймалися з задоволенням та щасливими посмішками.

Із привітальним словом виступила заступник директора Ігнатова Т.Ф. Вона розповіла про роботу книгозбірні: фонди, читачів, комп’ютерне оснащення та проекти бібліотеки.

Завідувач інформаційно-бібліографічного відділу Попова Н.О. познайомила колег-бібліотекарів з різноманіттям тематики бібліотечних квестів та обґрунтувала необхідність їх проведення для молоді.

Шкільні бібліотекарі на чолі з капітанами-гідами пройшли «вузькими фарватерами» і при цьому ще й знайшли цікаву інформацію в інформаційних «морях та океанах».

Як завжди, гра-подорож завершилась фінальною морською вікториною, і переможці традиційно отримали подарунки.

Також працівники Херсонської обласної бібліотеки для юнацтва ім. Б.А.Лавреньова знову завітали до Херсонської академії неперервної освіти.

Цього разу для шкільних бібліотекарів – слухачів курсів підвищення кваліфікації була проведена консультація «Web 2.0 на користь бібліотек».

Під час консультації вони познайомились з технологією веб-квест, побачили різноманіття квестів та платформ для їх створення, а також відчули себе в ролі квесторів, виконавши запропоновані завдання. Крім цього, навчилися створювати пазли та QR-коди.

Особливу цікавість викликали сервіси для самостійного розроблення онлайн-ігор. В сервісі kahoot учасники мали змогу спробувати власні сили та погодились з тим, що гра, створена на цій платформі, стане гарним засобом перевірки матеріалу, засвоєного учнями під час бібліотечного уроку або будь-якого іншого заходу.



Вернуться назад